EMKSME Kızlar 11 günlük anneyim sütüm var hamdolsun bebiş de emiyor bazen ben sağıyorum memeyi makineyle. Tek meme 15 dkda 30-40ml oluyor süt. Normal mi az mı ? Bazı yazılar okudum 100ml falan yazmıslar psikolojim bozuldu :((
Arassbusss EMKSME Gayet normal canim korkma gün geçtikçe artacak zaten bebeğin ihtiyacına emmesine göre
Balkupu EMKSME çok normal gayet iyi sütünüz korkmayın makine ile sağdığınız süt bebeginizin emdiğinden az çıkarır daha fazla sütünüz var
Kelebekkk34 EMKSME çok normal herkesin öyle ilk zamanlarda,bebeğin emişine göre artıcak sık sık emZir gece emmeside çok önemli emdikçe artıyor çünkü 2 saat emmezse sağ buzluğa at öyle öyle artıyor🌸sağlıkla büyüt
gulsnmstf EMKSME ılk zamanlar gelmez benımde oleydı 1 ay olunca masallha dolu dolu gelmeye basladı artık yetısemez oldum
Ebruesin EMKSME Merhaba🌸Bebekler makinanın çektiği her 60 ml den 30 ml fazla süt çekebiliyorlar.Ayrıca sütünüz az olsa bile her emme sonrası makınayla 10-15 dk memeyi boşaltırsanız süt dolumu hızlanmış olur. EMKSME