yavrusununannesii 14 aylik olcak daha yürüme isteği yok tuntunarak gidiyor her yere ne zaman yürümesi gerek
yokbecanim yavrusununannesii tutunarak gidiyorsa üstüne gitmeyin, cesaretlendirin ama ısrarcı olup sıkmayın.yakında yürüyebilir.benim kızım14.ayında yürümüştü.18.aya kadar yolu var
Hakcjrks 13 aylıkken yürüdü bi an da baktım adım atıyor zaten 2 haftaya tıpış tıpış yürümeye başladı 😂canları isterse yürüyorlar canım bi de cesaret tabi ama bi adımlasın 2 haftaya normal yürüyorlar insan şaşırıyor
Defnebelisinannesi yavrusununannesii bizde aynıydık canım tam 14 ay 19 gunlukken birden yürümeye başladı bende çok kafama takmıştım ama bir başladı sanki yıllardır yürüyo gibi şuan 16.aya girecek bildiğin koşuyor
makinistanne yavrusununannesii zamana bırak canım zorlayinca hiç yapmıyorlar. Benim kızım 9.5 aylık yürüdü ama hiç emeklemedi. Hatta o zamana kadar herkes zorlasana emeklesin vs dedi. Ben de benim çocuğum özgür ne yapmak istersen onu yapar dedim. Ama isterseniz su ilk adım arabaları var yürümeyi hizlandiriyo ondan varsa oyun gibi oynayıp süreci hızlandırabilirsiniz