Kızlar merhaba 💁♀️
6 ay 6 günlük bebeğim var ve süt alerjisi var 4. Aydan beri ek gıda yiyor sebze meyvede hiç bir sorun yok bal kabağı hariç. bugün doktorum artık kızıma çay kaşığıyla yoğurt verebileceğimi söyledi Bi deneyelim dedi, ama fırınlanmış olarak, ilk sorum fırınlanmış nasıl oluyor?
İkinci sorumda yumurta katarak kek yap dedi bu keki nasıl yapıyoruz, tebrübeli olanlar lütfen paylaşabilir mi şimdiden teşekkür ederim 💋❤️