Aselbuk cocuk doktoruna git onlarda gönderiyo kalca cikikligi icin bide varsa cıkık randevuya kadar 2 tane bez kullan derim
Tugbaaa32 Benim bebeğimde de kalça cikikligi vardı çift bez yap 1ay boyunca ve kundak yapma dedi doktorumuz çok şükür düzeldi 1 ay sonra normale döndü