Bana dr 3 ya da 4 kez günde sağım yap demişti. Çok ağrıdığında şiştiğinde de sağın bence, benim de mastit benzeri bir şey olmuştu kızarmıştı, acıdan uyuyamıyordum Allah korusun. Emzik gibi emmesi normal minicik daha oracıkta uyumak istiyor sürekli🙂 sizin ne zaman düzene girer bilmiyorum ama benim 3,5 4 aydan sonra düzeldi, hatırladığım kadarıyla 4 aydan sonra süt zaten bebeğe yetecek kadar gelmeye başlıyor kendi ayarlıyor yani. Merak etmeyin çok zor geliyor başlarda ama hepsi geçiyor bebek de siz de ne yapacağınızı bilir hale geliyorsunuz😊