Hirabebek Bugün 4.ay aşımız olduk. Hemşire bidahaki ay tekrar aşı yazmış. Uygulama da da 6.ayda aşı var 5.ay da yok. Hangisi doğru? Hangi aşılar oluyo 5.ayda? 6. Ay da baya fazla gözüküyor dA uygulama da 😢
Ozlemhtc Hirabebek benim bildiğim kadarıyla 5 .Ayda ücretli asi oluyor o da zaten isteğe bağlı rota aşısı. Başka bi bilgim yok malesef ki
demir1717 Hirabebek 3 ve 5. Aylarda devletin aşısı yoktur ücretsiz yani. rota aşısı yapılıyor, ilk dozu yaptırdıysanız ; 2. Dozu vardır. bizde rotayı 3-5 de yaptırdık.
Mrvsmsk Hirabebek 5 aylık olcak oğlum bugun saglık ocagından aradılar 6. Ay aşısı için gün verdiler 5 de yok normalde ama bizim rota ve menenjitin 2. Dozu var ilk doz 3 aylıkkendi
Sariballim Hirabebek 4. Ay aşımızı gecen hafta olduk birdahaki aşımız haziran ilk haftası 5. Ayda aşı yok