Kızlar akşam yemek yerken kanal tedavili dişim kırıldı içindeki dolgu düştü. Ağrı yapmaya başladı hava aldığı için. Yarın sabah dişçiye gidicem muhtemelen çeker dişimi. 2 aylık bebeğim var emziriyorum. Morfin vururlarsa emziremem sanırım değil mi? Mama versem tek seferliğine birşey olurmu? Şuan o kadar üzgünüm ki bebeği eşime bırakıp gidicem çünkü daha önce eşimle dişçiye gittiğimizde içeriye tek tek alıyolardı randevu bile bulamadım en yakım ayın 24 üne veriyor hastameyi aradım sabah 7,30 da burda olun sıra dağıtıyolar dedi sabah soğuk olur bebeğim üşür oralarda. Bilenler bana bilgi verebilir misiniz