Egemss Zeyno42 oluyor öyle benim oğlumda da erken başladı 2,5-3 aylıkken diş salyası, şuan 8 ci ayımızdayız
Sulegorkem Zeyno42 2 aylık bebeğin artık ellerini tanıma zamanı ellerini ve sonrada ayaklarını tanıycak ve bunu ağzına sokarak yapıcağı için bünye salya üretiyoki dış bakterilere karşı koruma amaçlı bu durum çok çok normal yani
Fatmahumagok gdsida benim kızımda da var salyasini akıtıyor büyüklerimiz der ki çok öpmekten dolayı oluyor yanaklarini bilmiyorum batıl inanç da olabilir