Nur0796 Diger doktorlara da ben hiç gitmedim
Numara veriyor ve gerekirse telefondan reçete dahi yazıyordu (Pandemi sürecinde)
Şöyle söyleyeyim, gereksiz hiçbir ilac vermeyen, tahlil istemeyen ama gerektiğinde sonuna kadar üstüne düşen ne gerekiyorsa yapan bir doktor.
Benim bebegim bronsit olduğunda yoğunbakim evresinden dönmesine vesile oldu. Beni hiç telaşlandirmadi, izin gününde dahi biz hastanede yatarken gelip bebisi kontrol etti.. Sagolsun. Cok memnunum. Herkesin tercih ve beklentileri farklıdır tabi. Umuyorum ki sizin için de iyi bir deneyim olur🥳