Brfar ilk zamanlar xclear burun dmalası kullandım ve çok işe yarıyordu daha sonra etkisini göremeyince serum fizyolojiye geçtim(gifrer marka) günde 3-4 kez birer damla sıkıyorum ve her akşam duştan sonra 5ml şırınganın içine 4 ml serum fizyolojik suyu sıkıp bebeğimi yan çevirip bir burun değiliğine 2 ml öteki tarafa çevirip orayada 2 ml sıkıp bebeğimi yüz üstü çevirip gazını çıkarır gibi sırtına vuruyorum sümük akıyor daha sonrada burun aspiratörüyle çekiyorum rahatla nefes alıp veriyor