Muzaffer oğlum ile kızım arasında 4 yaş var. Tek sıkıntımız kardeşini kıskanması. İlk zamanlar daha hırçındı şimdi daha sakin. Biz zaten yaş aralığını 4-5 düşünüyorduk. Daha az yaş aralığında hem sizin için hem çocuklarınız için zor olur. Sonuçta iki bebek olacak. İster istemez küçüğüyle ilgilenirken diğerine olan ilginiz ve alakanız (her ne kadar dengeyi kurarım desenizde) azalacak. Bir arada büyüyüp arkadaş olmalarına gerek yok. Kardeş bilincinde büyümeleri daha doğru.