AbsXxxl marka olarak bir şey diyemeyeceğim ama çıt makas da diğerini de almıştım ben. Ben biraz derin kesmeye alışık olduğum için çıtçıtla kendim gibi derin şekilde kestim, sonra pişman oldum tabi acımıştır diye. Diğer normal makas şeklinde olanlar derin kesmeyi engelliyor, istesenizde derin kesemiyorsunuz, onu kullanıyorum. Etini keserim diye düşünüyorsanız onu deneyebilirsiniz