Pares İlk gebeliğimde yaptığımda doğru çıkmıştı bebeğime hamileydim adetim şimdi bir hafta gecikti 4. Gün test yaptım negatif çıktı ama hala adet olmadım acaba test yanlış mı çıktı Diyorum korkuyorum Strese girdim test yapıp yanlış çıkan oldu mu acaba 🥺
Mom095 Pares doğumdan sonra 1 yıl düzensiz olabiliyor. O yüzden endişelenmeyin. Ama ilk hamileliğimde testte negatif çıkıp kan tahlilinde pozitifti. Ne kadar oldu doğum yapalı? Emzirdiğiniz içinde gecikmiş olabilirsiniz
Musabzehra Pares benimde 12 günüm geçti dün test yaptım negatif çıktı ama benim normalde de düzensizdir
Pares Mom095 yok emzrmiyorum bebeğim bıraktı emmeyi 14 aylık şuan genelde düzenli olurdu adetim en fazla 3 gün kayardı
Sena93 Pares Hava değişikliğinden kaynaklanıyor da olabilir çünkü benim de aynı şekilde günüm hiç şaşmazken geçen ay 3 gün gecikti bu arada kızım 23 aylık test negatif e korunuyoruz da☺️ kadın doğum doktoru Bi arkadaşla görüştüm bu mevsimler de normal demişti 3.gün oldum zaten stres yapmayın Allah gönlünüze göre versin
Mom095 Pares hımm o zaman bikaç gün daha bekleyip direkt kan tahlili yaptırın derim. Benim öyle oldu çünkü.
Pares Musabzehra bebeğim daha küçük şuan düşünmüyoruz daha sonra belki inşallah değildir adetim gelir bir an önce 🙏
Musabzehra Pares akşamdan beri kahverengi akıntım var ama adet tam olarak başlamadi benim. İçim rahatladı en azından 😂