Kızlar bebegım baya bı saclı dogdu yani sac dogdu resmen 😊 emerken kan ter ıcınde kalkıyodu ve sık sık hastalanıyodu terledgi ıcın sacların bıraz kısalttırdım sımdı uzamaya basladı yine aynı napcam bilmiyorum saglıkla ilgili bı sıkıntı degıldır inşallah. Bizim gbı terleyenler varmı terleme mesı ıcın neler yapıyorsunuz yada emzirirken ne gbi önlemler alıyorsunuz mesela ben hırkasını cıkartıyorum emzırdıkten snra geri gydırıyorum