Deniz3402 Evet gece 4e kadar güzel uyuyup sonrasında neden yarım saate bir ya da saat başı kalkılıyor?ve de neden rahatsız yatıyo bu bebişler derin uykuda olamıyor benimki sürekli ıkınma halinde gaz mı birikiyo? Sizinkiler de öylr mi sonra düzeliyor mu?5 aylık olacak bu arada
Mom_teacher Deniz3402 ya aynısı biziz🙈🤦🏻♀️ 3-4den sonra sürekli mıkır mıkır, öle olunca da başını bekliyorum,yat kalk yat kalk sarhoş gibi oluyoruz, biz de tam 4aylık olduk bugün
PrensinAnnesi2021 Deniz3402 ben de tam bu soruyu merak ediyorum. Bu durumu 3 aylikken cozmustum ama 4. Ay atağından sonra geri geldi ☹️