TgcDvc Gamze0677 7 ay oldu dünden beri benmde oyle asırı kasınıyo kaşırsam acıyo ne yapıcam bilemedim batikon sürücem bugun
elifzeze Gamze0677 merhaba benim 1 yil oldu dogum yapalı hala bazen acır hissizlik bende de vardi ama sonra zamanla düzeldi belki kesi yeriniz terlemiş olabilir pamuklu bir mendille ya da yazmayla silin
Gulzar Gamze0677 ne yalan söyliyim ben hiç öyle acı hiss etmiyorum hissizlik te yok sezaryenden 1 buçuk ay sonra hissizlik gitti dokunduğumda da bi fark hissetmiyorum
Minikom_35 Gamze0677 evet benim de kaşınıyo şöyle bi kaşıyıp rahtlayamadım çünkü his yok kaşıdığımı bile anlamıyorum hissetmiyorum çünkü çok sinir bozucu ve o uyuşukluk hiç geçmiyormuş çünkü oradaki sinirler ölüyormuş
Merve201119 Gamze0677 benim üçüncü sezeryanım ilk sezeryanım 10 yıl önceydi o hissizliği kalıyor genelde bende kalıcı oldu malesef
kubraa72 Gamze0677 canım ayyynısı bnde de var bnde 3 buçuk ay oldu Doğum yapalı ama hala aynı karnım dikiş üstü hissis