Kızlar yumurta diyeti açıyorum fırında denedim bi iki yüzünde kızarıklık oldu ama baska bişey olmadı dün ilk defa normal yumurta yedim 2 kere baya kaka yaptı sırtına çıktı. Zaten alerjik belirtimiz sadece mukuslu kaka ve huzursuzluktu. Mukuslu kaka yok huzursuzluk da 1 gün iyi 1 gün kötü atak haftasına denk geldi bde. Sizce devam etmeli miyim? Bilgisi olan var mı?