runklii Nazlicann1993 bizde çok az ateş oldu o kadar zıbınla yatırdım o gece. İnşallah sizde de sorunsuz geçer 🤲
Muhasebeciana Nazlicann1993 bizde bir sıkıntı olmamisti canim cok sukur insallah sizde sorunsuz atlatirsiniz gecmis olsun simdiden