10 aylık oğlum 2-3 gündür mama içmiyor. Uyanıkken verdiğim zaman asla içiremiyorum anca uyku arasında verince içiyor oda sadece geceleri gündüz verince hemen uyanıyor istemiyor. Bugun gece 3:30da 90 cc mama içti sabah patates tostu labne öğlen çorba ikindi tahıllı meyve akşam ise izmir köfte ve karpuz yedi. Sizce normal mi mama içmeden beslenmesi? Ne yapabilirim?