1anne1bebek_ eşim sağlıkçı ve onun sayesinde aşımı oldum 19 aylık bir kızım var, sadece 2. Gün kolum uyuştu onun haricinde ben gayet iyiydim. En önemlisi kızımda herhangi bir yan etki olmadı şükürler olsun. 🙏 Tavsiyem aşı olduktan sonra çok fazla ağır şeyler kaldırmamaya dikkat edin derim..