Gizem9565 3 aylık olmasına bir 2 gün kala böyle akşamları bi sakindi uyumaya başlamıştı hatta sevinip annemi aramştm anne ilk defa 3 saat kesintisiz uyudu diye 😀 yani doğduğndan beri artk akşam olmasın diye dua ederdim 6da başlardı ağlama krizleri gece 11 12 çok şükür 3 ayını bekledi resmen doktorumz kontrolde gazımız bitmiş dedi şurubu damlayı kesti 3 ay 11 günlük şuan ve ağlama krizlerimiz gaz sancımız olmadı kendi çıkartıyo. Hiç bitmeyecek sandm ama sabır gerçekten bitiyormuş