Sürekli kulağını çekiştiriyor herşey normalden bir anda huzursuzlaşıyor ve ağlıyor ishal durumu bir oluyor bi düzeliyor doktor diş yeni başlamış dedi ama doktor muayene ederken pek memnun etmedi bizi o yüzden inandırıcı gelmedi bende atak mı yoksa diş mi bir türlü ayırt edemedim diş etleri sertleşmemiş daha bide ama bilemiyorum