BartuveArtun İyi akşamlar 14 aylık bebeğim sağ ayağını yürürken içe basıyor daha doktora götürmedim norml mi acaba daha yeni yürüdüğü için mi yapıyor bebeği böyle yapan var mı zamanla düzeliyor mu
MutluYaprak BartuveArtun düz tabanlık olablir ama normalde olabilir görmeden birşey demek doğru olmaz doktora bi gösterin isterseniz