Bebeğim doğduğundan beri emerek uyuyor emmeye aşırı düşkün uykuları çok düzensiz uyku eğitimi vs denedim baya bilindik bi sayfa ile hemde ama olmadı suan iki yaşına girmesine iki ay kaldı artık kesmek istiyorum emzirmeyi ama nasıl? Bi ara başardık geceleri vermedim bir ay uğraştım neredeyse gündüz emziriyordum gece yine kalkıyordu ama emmeden uyuyordu fakat gün geçtikçe daha düştü emmeye artık psikolojim bozuldu büyüdükçe ikna etmek daha zor oluyor deneyim ve tecrübelerinizi bekliyorum sevgili anneler