elha_3 Kızlar hepinize hayırlı akşamlar 😍Sizlerden fikir bilgi almak istiyorum toparlayıcı sütyen kullanıp memnun kalan var mı🤔 yada emzirme döneminden sonra kullanılması gerekn sütyen öneriniz var mı lütfen yardımcı olun 😚
Alpingo elha_3 herkese göre değişir tabi canım ama ben pentinin lotusunu aldım çok sevdim bi tane daha alcam..benim hamilelikten önce 75 b bile olmazdı boş kalırdı şimdi 80 b aldım cok güzel oturdu toparladı..istersen yaşadığın şehirde varsa al evde dene iade hakkında var:)