4 aylık oğlum var boğazının altı kırmızı döküntü şeklinde 2 doktora gittim birisi sedefe benziyor dedi krem verdi ise yaramadı ara ara fazlalaşıyor koluna kafasına geliyor sonra kayboluyor. Diğer doktor alerji dedi anne sütü almıyor mamaya dikkat et diyor ama mamayı ilk doğduğu günden beri kullanıyorum kıyafetlerine dikkat et dedi ediyorum yine gitmiyor yine gitmiyor 😔