bukaga 4.ay rota aşısından sonra birde sağlık ocağı aşıları eklendi iyice huysuzlandi benim bebeğim normalde hiç ağlamayan huysuzluk yapmayan bir bebekti 4.ay çok zor geçmişti hepsi üst üste gelince üstüne birde uyku gerilemesi eklendi bebeğimi yatiramiyordum karnı mı agriyordu ne oluyordu anlamıyordum yengem sağolsun ayağında sallamaya başladı uyku saatlerine dikkat ettim gündüz üç bazen dört uyku yaptım kısa uykulardan uyansa bile ayağımda sallayarak uyuttum yavaş yavaş aştık çok şükür sende dikkat et canım geçmiş olsun 🌼