Gocere321R Merhabalar burada yeniyim henüz bebeğim 5 günlük emziriyorum ama hala göğüslerim taş gibi acımaya başladı ne yapmalıyım sizce üstüne lansinoh un elektrikli makinası da kullanıyorum 30cc cekiyor göğüsümde hala süt var makinadan mı yoksa gögüsümde bi sorun mu var 😞
Gzde07 Gocere321R tam süt boşalmadığı için öyledir duşa girip deneyin bide ılık sudan sonra gelir belki
Damlabdan Gocere321R duş ve masaj birde sağıma devam edin düzelir 🙏 ekstra sıcak/soğuk kompres te iyi gelir
1Yildirim Sırasıyla duş, masaj ve sağım… Bebeğinizi de bol bol emzirin… Sağımı da ihmal etmeyin inşallah geçecek. Her sağım öncesi duş alamayacağınız için bezleri sıcak suyla yıkayıp sıkın göğsünüzün üstüne koyun. Bebek de zamanla göğsünüzü boşaltacaktır.