Merhabalar anneler benim kızım 6,5 aylık 10kilo sadece emiyor daha yeni ek gıdaya başladık tadım şeklimde ilerliyoruz . Çokmu fazla kilosu sağlık ocağındaki hemşire ilerden gittiğini söyledi ve bıngıldağı çok az kalmış kapanmasına dedi yani erken kapanırsa sıkıntılıymış Baya korktum hatta bu yüzden de D vitaminini bırakmamı söyledi ☹️