Blge28 11 aylık kızım. Önceden kabızlık falan yaşardı hiç tahmin etmezdim günde 3 kakaya kadar yapacağını. O yüzden soruyorum son bir haftadır günde 2 yapıyor bugün 3 yaptı. Normal mi ? Sanki yediği yaramıyor gibi geliyo bana😒
mnnakanne Blge28 11 aylık benim oglumda aylardır günde 1 sefer yapar nadir 2 dir kakayı cok yapınca yedikleri yaramıyomuymuş🤷♀️
gurbet_gelini12 Blge28 benım oglum 10 ay 10 günlük hep ıshal hıc bu zamana kadar kabız olmısım gecen doktora götürdüm dedı ya dışten yada baska bır sorun var o yüzden tahlıl ıstedı ama büyük ihtimal diş dıyorum 6 dıs bırlıkte cıkartı
Nehirk Blge28 biz 5,28 günlüğüz ilk defa bu gün 5 kez kaka yaptı ishal de değil sanırım diş eli hep ağzında bugün ve çok mızmız
Blge28 mnnakanne benim yorumum aslında o yani günde 1 yeterli olur sonrası sanki her yediği hemen çıkıyor gibi geliyo bana😄
mnnakanne Blge28 😂😂ay yok kız niye öyle olsun üşütüp fazla yapabilir yedigi gaz yapmış olablir bir haftadır benim oglum gün alırı yapıyo kabız gibi mesela🙂
mnnakanne Blge28 evet normal ama kakası kabuz gibi zorlanarak yapıyo yani yaptıgı belli oluyo dılardan yaparken