Anacım 82 ile hamile kaldım 98 ile doğuma girdim 8 9 kilo gitti kendiliğinden kendim veremem kalan kiloları diye diyetisyene gittm çünkü çok zor verşyorum 7 kilp verdim ama sadece 3 kilosu yağdan gitti şaka gibi kastan verdim hep ama tabi incelmelerim var kas yaotğmda oldu sorum şu şuan diyetisyene gitmiyorum kendim dikkat etmeye çalışıuorm günlük 40 45 dk yürüyüş yeterli olurmu verebilirmiyim ki bu şejilde aslnda yine gidecm diyetisyene ama bu ara kendim uğraşcm biraz skldm biraz diyetten🙈 vermem gereken 6 kilo fln var daha 🙈