Merhaba anneler 5 aylık kızım var, sahil park gezmelere başladık. Dışarda sokakta toplum içinde ağlayınca çok panik oluyorum elim ayağıma dolanıyor evde yaptığım gibi yönetemiyorum. herkes bizi izliyormuş gibi rahatsız oluyorlarmış gibi vs vs tam alışamadım 🥰 siz nasıl çocuklu yaşama adapte oldunuz?