Mom07374 Bi Bac damla kullanıyorum. Direkt ağzına damlatamıyorum, kaşığa damlatınca yarısı kaşıkta kalıyor. Kaşığa 2-3 damla sütümden damlatıp karışık verebilir miyim?
Sukursebebiii Bu damlayi bilmiyorum ama ben d vitaminini oyle veriyorum. Ama demire basladogimizda boyle yapmahi dusunmuyorum. Sut urunleri demirin emilimin azalttigi icin 😊