Post açtım ama dönüş olmadığı için tekrarlıyorum..
23 aylık erkek bebeğim var ,bir iki aydır sağ gözünde kayma oluyor genelde yatarken falan farkediliyodu 2 aylıkken kontrole gitmiştik ama bi sorun yok denmişti tekrar götürdük ama doktor muayene edemedi durmadı hiç o günde boynu tutulmuştu iki üç ayda bir boynu tutuluyor eğer sık oluyorsa boynundan kaynaklı olabilir biraz daha büyüsün öyle getirin dedi şimdi daha da arttı gibi düz bakarken de kayıyor başına gelen var mı 🙄 Gözlük kullanmamiz gerekecek büyük ihtimalle ama taktirmaz hiç şapka vs falan bile taktirmyo nasıl yapacağız bilmiyorum ..