Seliminanesi 27 günlügüz 1 numara sleepy kullanıyodum 2 numarada da 3 6 kilo yazıyo 2 numaraya geçmeli miyim siz ne zaman geçtiniz paylasirsaniz sevinirim 😊
Seliminanesi Duygu34 acaba 2 numara mi kullanmalıyım siz 2 numaraya ne zaman geçmiştiniz sızıntı oluyo mu bezde
Deletedmom37 Seliminanesi Ben bez sızdırınca geçmiştim 2 ye bebekten bebeğe değişir. Kilosuna da bağlı tabi canım. 7 buçuk aylık hala 3 kullanıyorum. 🤭 bende sleepy kullanıyorum.
Duygu34 Seliminanesi ben bir hafta sonra geçmiştim doğduktn bize bir kçk grldi yok hyr iki oğlmdada sleyp kullanıorm memnunum
Ejderhahavva Seliminanesi kilosuna bağlı canım ayına göre değilde kilosunu baz alıp ta değiştirin bezini ayrıca erkek bebekse zaten her zaman bir büyüğünü kullanin
Seliminanesi Deletedmom37 memnun musunuz evet sızdırdı bende o yüzden geçiyim dedim bu sefer de iz yaptı gibi bi kez kullandim sonrada buraya yazdım fikir alıyialıyım diye bu arada 3500 doğdu şuan bilmiyorum
Deletedmom37 Seliminanesi Memnunum canım. Ben sızdırınca bir büyüğüne geçiyorum. Pişikte olmadı kızım. O konuda sıkıntı yaşamadım. Bebeğin cildine bağlı birazda bez markası ☺️ Bende sızdırmaz sizde sızdırır. Bende pişik yapmaz sizdd yapar. Bebeğe bağlı yani 😌
Aliveannesi Seliminanesi ben doğduğunu gün 2 numara kullanmaya başladım çünkü bezde 3 6 yazıyordu ve oğlum 3 600 doğdu şuan 5 aylığız 3 numara kullanıyorum hala 🤗🤗
bebisimbenm Seliminanesi geç canjm daha rahat oluyor bebek için eğer taşırma falan da yapıosa ve bebegin kilosu 3 üzeri ise geçebilirsin
Esleminannesiii Seliminanesi sleepy 2 numara kullanıyoruz 24 gunluguz doğduğundan beri 2 numara kullanıyorum 3.700 dogdu kızım 2 numara iz yapmaya sızdırmaya başladı bu paketi bitsin 3 numaraya gecicez
Seliminanesi Esleminannesiii hemen hemen aynıyız bizde 2500 doğdu 27 günlük olduk 1 kullandım artık 2 kullanıyorum