SB_ Merhaba Anneler 💐 Neredeyse 1 aylık olacağız ama ben aşağı yukarı 10 gündür kabızlık çekiyorum Normalde hiç sorunum yok bu konuda Doğumdan sonra normal mi böyle olması yoksa birseyler yolunda gitmiyor mu
Tazeanne3434 SB_ bende gebelik boyunca yaşamadım ama doğumdan 1 ay sonra başladı malesef sanırım hormonlar eski haline dönmeye başladığı için oluyormus bol su için
uzaydabiryolcu SB_ ah ah bilirim çok çektim normal doğım sonrası en sık karşılaşılan alet doktora gitmiştim bu konu ile alakalı hemoroidimde vardı tabi
SB_ Tazeanne3434 ay çok kötü bi durum su kurtarmaz oldu zeytin yağına baş vurdum ama oda pek etki etmedi bakalım bir kaç gün üst üste içeceğim yoksa
SB_ Tatlican sezaryen olduğum için zaten mecbur kayısı kompostosu yapmıştım herşey yolundaydı taki şimdiye kadar