Caglagunes13 Merhaba kızlar, tayinimiz Samsun Çarşamba ya çıktı ve ev bulamıyoruz çarşamba da oturan arkadaşlar var mı nasıl bir yer yardımcı olursanız çok sevinirim 😍
ftmnrmv Caglagunes13 Samsun merkeze 40-45 dakika kadar uzaklıkta çok iyi de diyemem ama kötü bir ilçede değil alıştığınız zaman seversiniz 💐
elvan55 Caglagunes13 hayırlı olsun çok güzel bir yerdir çarşamba asla küçük de değil evlerin çoğu da yeni yapılmış beklentinizi karşılayacaktır
ftmnrmv Caglagunes13 o ilçe çarşambadan daha biraz daha uzak Oradıda çok küçük bir ilçe insanlarının iyi olduğunu biliyorum bu kadar
Kelebegimmmm Caglagunes13 kavakla çarşambanın alakası yok Çarşamba gelişmiş büyük bir ilçe doğal güzelliği de harika
Femien Ben carsambaliyim seviyorum da memleketimi isteğiniz aradığınız herşeyi kolaylıkla bulabilirsiniz ev konusuna gelince yeni yapılan çok güzel evler var ama biraz pahalı tabi
Caglagunes13 Femien netten bakıyoruz ordaki arkadaslarda bakıyor atıyorlar bi kaç ev ama bazıları cok kötü bazısı daa amerikan mutfak falan bulamadık bi türlü, yeni yapılan yerler nere acaba 1500 e kadar bütce ayırdık ev için.
Femien Caglagunes13 2010 sitesi var merkez de denilebilir batı yakada eltimler orda 1.500 kira veriyorlar evlerin içi gayet güzel geniş
Caglagunes13 Femien yaa sorar mısınız eltinize kiralık daire var mı acaba diye? Biz netten falan bakıyoruz ama evin içleri cok cok eski doğru düzgün bulamadık hiç.
neon12 elvan55 rahatsizmısınız acaba. carsambayı sevmıyorum dıye fıkrımı soyledım gelmıssınız yaptıgın yoruma bak sevmıyorum bacım sanane neolur sev demezmi sevmek zorunlulugum mu vardı sanane bayan sormus fıkrımı soyledım
neon12 elvan55 işte carsambayı ve carsambalıları neden sevmemek lazım sızın gıbı kaba biri anca ordan çıkar herşeye de atlarlar senlik ne vardı pardon
elvan55 neon12 neon12 neon12 çarşambada yaşadın mı insanlarını tanıdın mı da peşin peşin konuşuyorsun bayan nasıl bir yer olduğuyla alakalı bilgi almak istemiş sadece saçma sapan yorumların sana kalsın bilmeden konuşma