Yasargiller bizim nin de lei sürekli ağzındaydı. Son 4 gündür özellikle afedersiniz büyük tuvaletini sıklıkla yapıyordu ve ateşi hafif vardı. Bugün çay bayrağıyla su içirirken dışı değidi ve ses çıkardı o an ki mutluluğu anlatamam . Inşallah sizinki de en kısa zamanda çıkar. Sonuçta her bebegin gelişimi farklıdır