umrandal selam hanımlar emzirirken hamile kalınır mi benim 3 aylık bebegim var 4 ay olucak adet görmedim eşim korunuyo ama yinede korkuyorum
ebbbbbruu umrandal tabikide kalınabilir adet olmamanın sebebi emzirdiğin içindir ama adet olmuyon diye hamile kalamazsın demek değil sende korun bence
green ebbbbbruu aa öyle söylemeyin,sonuç olarak hücrelerimizin bence çok iyi çalıştığını gösteriyor :)
Oozzee 3 ay 15 gün oldu, ne gelen var ne giden😁 Ama bende PKOS var, doktorum 7-8 ay sonra gelir şu an öyle bi görüntü görmüyorum demişti. İşin ilginç tarafı akıntı vs de yok, kuruyum, yani çok az akıntı oluyor🤷🏻♀️ Sizde durum nasıl?