Ilknurtuba21 Oğlum 3 aylık oldu şimdi diceksiniz ki otur oturduğun yerde ama ben ikiz gebelik istiyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Çok erken şuan ama 2 sene sonra falan acaba tedavi ile ikiz gebelik yaşamam mümkün mü 😂😂😂😂
Solocann Ilknurtuba21 sadece bir kaç ay daha bekle bakalım aynı şeyi düşünecekmisin 😁Allah nasip eder inşallah ama zamanında 🥰
Mommysharkdoodoodoodoo Ilknurtuba21 evet tedavi ile çoğul gebelik olabiliyor ama bu ne cesaret yiğidim
Sibls Ilknurtuba21 tövbe yarabbim 🥴 27 aylık çocuğa tövbe ettim ama 3 aylıkken hemen istiyordum 1 yaşına gelsin diye gün sayıyordum 😂😂🙈
Deletedmom5284 Solocann ay evet 3 aylıkken bende aynısını diyodum 10 buçuk aylık oldu iki korunma yöntemi uyguluyorum 😂😂
Solocann Deletedmom5284 yaa o 3 aylık gazına gelsek zaten hemen yaparız bitane ama büyüdükçe emekleme yürüme diş o ,bu ,şu ,derken anamız ağlıyor 😂3 aylık gazı çıkar doyur yatır ohhh 🤧
Ilknurtuba21 Deletedmom5284 😂😂😂😂 eşim uzman çavuş bacım görevde zaten 1 seneye kadar imkansız 2. Çocuk 😂😂😂 herifi bi nişanda bi düğünde bi doğumda gördüm 😂😂😂
Duriskonunannesiii Deletedmom5284 ben lohusalıkta vazgectim ikinci çocuktan değil 3 aydan sonra 😬😁 ama kızım iyi ki var ne kadar zor olsa da 😇
Deletedmom5284 Solocann Of evet ya benimkinde gazda çok yoktu öyle sakindi zorla uyandırırdım şimdi varya off çok yoruluyorum göz kapaklarım bile yük geliyor bazen 🤦🏻♀️
Ilknurtuba21 Sibls bende büyüsün istiyom😂😂😂ama eşim görevde diye kaynanam yanımda onun rahatlığı var biraz bende
Organikumos Ilknurtuba21 6. Aydan sonra karar ver sen bu isteğine yolun sonrası aşırı karışık çünkü. 😫 İkizi geçtim bir daha doğururmuyum o bile b12 me bağlı. Hani çok düşerde bu çektiklerimi unutursam belki 😅 Ama soruna gelirsek aşılama yöntemiyle olma ihtimali çok yüksek. Anne tarafından gelen bir genetik ikiz üçüz durumu varsa kendiliğinden de olabilir tabi 😊
Ilknurtuba21 Organikumos anne tarafında yok fakat 28yaşımdayım gençken bakmak büyütmek onlarla büyümek iyi olacak tabi acelem yok hemen 2 sene beklemek istiyorum ama annemlere kaynanama güvendiğim için birazcık bu rahatlık
Kubralya1 Organikumos yorumunuza çok güldüm 😂 benim 2 aylık bebeğim var okuyunca şok oldum 🤣 bende bir anormallik var sanırım 😆
Mommysharkdoodoodoodoo Ilknurtuba21 doğururken biz bakarız diyenlere sakın güvenip çocuk yapma 1 tane tamam 2 tane tamam 3 taneye sülalen gelse dört dörtlük bakmaz ayrıca daha minicik bebeğin ilgiyi 2 farklı çocuğa bölmeni ben kendi açımdan doğru bulmuyorum bunu bebeğin büyüyünce anlayacaksın pişman olacağın bir şey aklından geçirme zira başa gelirse çok daha kötü olur canım
tontisbebegim Ilknurtuba21 kız kafayı mı yedin ayy 3 bebe birden🤯 Tüm isteyenlere siz de dahil Çifter Çifter Allah’ım😍
Organikumos Ilknurtuba21 Ya yaş aralarının az olması onlar içinde ileride iyi olur tabi haklısın 😌 benim ikiside uzakta bana o yüzden düşünemiyorum ya zaten 😂
Sena93 Ilknurtuba21 Otur oturduğun yerde bacım balkona çık 1 yudum su iç derin derin nefes al geçecek merak etme 😂💕