iki_prens_annesi_ doktorumuz iştah kaybı olacağı için meme/mamaya yüklenin ek gıda almak istemeyebilir demişti (16 aylık) . Huysuzluk yapıyor maalesef ama. Bizim kulak enfeksiyonuydu. Hala kulağını tutup ağlama, ayrılmak istememe, kucakta durma hali devam ediyor.