Mirsim şarjlı makineyle kestik jilet veya traş bıçağı kullanmadık . İnsan ilk çocuğunda nasıl yapacağını bilemiyor ama çok kolay oldu, zaten tartırdık 2gr bile zor geldi 😅 hem yavruya zararı olan bir şey olsa peygamberimizin sünnetlerinden olmazdı , nerdeyse 2 yaşına kadar olan doktor kontrollerinde de doktorun bıngıldağına nasıl bastırdığını hepimiz biliyoruz o kadar zarif bir yapısı yok bebeklerin