Kızlar bir buçuk yaşında bir kızım var memleketlerimden ailelerimizden ayrı yasıyoruz ve komşuları deseniz öyle çok samımı degiller ve bir komşum tek var oda bebeği çok çok küçük arada ona cıkıyıruz oda nadıren kızıma çok üzülüyorum yanlış diye Ona bahtıkca hüzünleniyorum öbür çocuklar gibi değil diye arada babası parka çıkarıyor gün boyu çok sıkılıyor sizinde hayatınız böylemi