Essra19 bunca zaman normalmiş bebek bir gün iki gün uyumadı diye aç bulup mama falan vermeyin, siz her gün aynı mısınız? bir gün huzursuz mutsuz olabilirsiniz, anne tenine ihtiyaç duyabilirsiniz, benim bebeğim doğduğundan beri uyumuyor resmen, az uyuyan bir bebek, tokken de uyumuyor yani, uyku illa açlık değildir, lütfen insanları dinleyip bebeğinize hemen mamaya başlamayın, sütü doğumundan beri az alan ve hep mama veren anne olarak söylüyorum, sütünüz 19 gün yettiyse 20. gün de yeter süt öyle bişey değil