Nsbdrkl merhabalar biliyorum çok Aman geçmiş ama bende çok gaz sorunu yaşıyorum bebeğimde şuan 3 aylık evolvia ac kullanıyorum ama pek işe yaramadı gibi aptamil conformili denemek istiyorum size yaradı mı birde kokusu kıvamı nasıl diğer aptamil gibi midir ? Bebeğim çok zor iciyor mamayı evolviayıda zorla içiriyorum