Su1 bugün 4 aylık olduk bende sezeryan spinal oldum ve doğum sonrası ara ara sırt ağrılarım hep oldu bu defa yine tekrarladı bunda hiç hareket edemez oldum hastaneye gittim emar çekildi sonuç bekliyorum geceleri emzirirken terleyip soğumaktan mı oluyor ya da spinal etkisi midir ben anlayamadım sıcak su torbası denedim kas gevşetici jel verdi doktorum onu denedim yine de geçmedi 🤷♀️