merve0128 Bebegim003 evet doğru söylüyorsunuz ama o kadar çok şey alıyoruz ki belki aldıklarımız çoğu İsrail malı malesef
merve0128 Morusevenanne bende trendyolu takip ediyorum normalde ordan alıyorum toplu şekilde ama primanında çeşidi var o sıkıntı hangisi alalım bilemiyoruz bazıları aktif bebek kullanıyor iyi geliyor bazıları premium kullanıyor o daha iyi diyor bilemiyorum 🤷♀️
Morusevenanne merve0128 Premium en iyisi kesinlikle ama daha pahalı tabi su an jokerde indirim var prima da. Ben günlük rahatlık olanı da çok begendim
GozdemHilal Benim oğlum 4.5 aylik4 aydan beri 4+ kullanıyorum 7100 gram 4 numara çok sıkıyordu kızarıyordu 4+ geçtim ne kızarıklık ne bişey bence küçük geliyor bebeginize
merve0128 GozdemHilal 6400 kilosu 3+ Kullanıyorum özelliklede doktora gösterdim büyük değil büyük alırsanız sızdırır rahatsız eder dedi daha cuma günü konuştum
aysbln merve0128 prima yabancı bez olduğundan gereksiz pahalı sleeppyde gerek yok en iyisi minnies ne sızdırma ne pişik hemde ucuz
Keremg merve0128 sleepy bnde kullandım sızdırma yaptı. Molfix aldım ve çok memnunum. Değişik değişik bez çok kullandım tek beze alışmasın diye. Bebeland soffie bimin bezinide aldım hepsindende memnun kaldım . İllaki pahalı bezler almaga gerek yok bnce