merve0128 merhabaa, bebeğin kaç aylık? Ek besin alıyor ise belki bir gıdaya hassasiyet olabilir? 🙁 Ben sleepy kullanıyorum, bir beden büyük alıyorum, iz vs olmuyor. Kızarıklık dahi olmadı şu zamana kadar. Her gün de popişleri yıkıyorum bir beş dakika bezsiz takılmasına müsade ediyorum. o da rahatlatıyor😊 Geçmiş olsun 🙏🏻