ayseyilmaz6161 Kızlar oğlumm 1 aylık. Bulunduğumuz yerde hava 35 36 derece. Ben geneldr zıbın ve çorap giydiriyorum. Eğer hava serinlerse alt üst takım giydiriyorum üstüne. Sadece zıbınla bu havada üşür mü? Siz naısl giydiriyorsunhz