tosbikannesiiii bizde 2,5 aylıkken aldık 4 numara kulat bez olandan ama hiç memnun olamadım her büyüğü yapınca çıkıyor beline, cırtlı bez en iyisi, bence geçebilirsiniz 3 numara belini sıkıyorsa hiç 3 almayın ama hala payı varsa 3 numara için en az adet olanını alabilirsiniz 4 numaranın yanında, 100 lu paket aldım ben bu arada kullanıyoruz mecbur ama birde 12 kg ya gelemiyecegi için yine 4 alırım, 180 bitirirsiniz bende 12 kg olana kadar